zaterdag 19 januari 2013

Welkom!

                               
Hi,

Welkom op mijn blog, zoals je mischien al hebt gelezen mijn naam is Daphne.
Ik vond het leuk om een blog te maken, waar ik mijn passie in kwijt kan. Ik hou van creatief bezig zijn, daarom deze blog. Een orginele naam verzinnen ben ik nooit zo goed in, vandaar maar My Life As Daphne, Afgekort MLAD. Op deze blog zal ik dingen posten zoals: Beauty, Fashion, Lifestyle, Tekeningen, En af en toe een persoonlijk artikeltje. Ik hoop dat jullie mijn blog leuk gaan vinden, en het vaker gaan bekijken.

Enjoy ♥

 Liefs, Daphne

3 opmerkingen:

  1. Wauw Daphne, super leuk en origineel idee om een blog te maken. Ik hoop nog meer van je te lezen! Vind het erg leuk!

    Xox kelsey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf zo'n eigen blog ! Ik ga zeker vaker kijken hihi :D

    BeantwoordenVerwijderen