zaterdag 26 januari 2013

Shoplog

Vandaag ben ik eens goed wezen shoppen, ik heb namelijk dinsdag een fotoshoot.
En kleren? Die heb ik nooit genoeg!
Bij de h&m heb ik een broek met panterprint weg, en een haarband. Bij de c&a heb ik een leuk blouse met stud gekocht. Bij de kijkshop een leuke ring met een snor.
Bij de action oorbellen met een witte veer.
Bij een winkel waarvan ik de naam niet weet (!) heb ik een spijkerjasje, t shirtje, lang shirt, en 2 broeken. Ook kreeg ik bij deze winkel een leuke armband cadeau!

Liefs Daphne





















3 opmerkingen:

  1. de broek met panterprint is leuk ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankopen. Ben vooral fan van de accessoires! Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha je was echt druk aan het kopen :P haha en ik hebme ingehouden (A) Love your blog

    BeantwoordenVerwijderen