zaterdag 19 januari 2013

Celeb vs Celeb

Vandaag heb ik voor jullie een 'battle' in de planning! Niet een echte battle of een battle waarin ik mee doe.. Nee, een battle tussen celebs. Ik vind het altijd leuk om celebs te bekijken die hetzelfde aan hebben gehad en dat er dan de vraag wordt gesteld bij welke de outfit het mooist staat of het mooist als geheel is geworden. Vaak zie je dit soort battles in fashionbladen en heeft het blad zelf de mooiste outfit al uitgekozen.. maar vandaag zijn wij de jury en beginnen we met een battle tussen Britney spears en Ashley tisdale.


De battle tussen Britney Spears en Ashley tisdale, het gaat om het roze jurkje die ze dragen.
Wie staat het jurkje het best? Wie gaat er winnen? Lets's the battle begin.

Als ik denk aan aan Britney Spears denk ik aan een popzangerers, songwriter, danseres, actrice.
Maar als ik denk aan Ashley tisdale dan denk ik aan een actrice uit high school musical, iemand met een geweldige stem.

Maar wie staat het jurkje het beste? Let me know that!

Liefs Daphne





11 opmerkingen:

  1. Hmm, ik ga toch voor Ashley Tisdale. Ik vind haar schoenen op het jurkje mooier en een betere combinatie dan de zwarte van Britney.
    Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'm bij Ashley toch mooier staan. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmmm.. Ja, ik ga ook voor Ashley! Zij heeft een leukere combinatie. Liefs, Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga dan voor Ashley! Ze draagt hem beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Geen dank :)

      Liefs Daphne
      www.mylifeasdaphnex.blogspot.nl

      Verwijderen
  6. In tegenstelling tot de rest, ga ik voor Britney :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bijna iedereen gaat voor Ashley, en 1 voor Britney.
    Het ziet er na uit dat Ashley winnaar is, maar we hebben nog een week. Wie wint?

    Liefs Daphne

    BeantwoordenVerwijderen