maandag 21 januari 2013

Shoplog

Een poosje terug ben ik opzoek gegaan naar wat nieuwe nagel lakjes, en ik ben iemand die niet weg gaat voor ik gevonden heb wat ik wil. Dus ik gezocht en uit eindelijk heb ik gevonden wat ik zocht. Ik heb een crack pakket gekocht. Hier zat een gewoon glitter lakje bij. Een wit potje crack nagellak, en een topcoat. Deze keer ben ik geslaagd in de action, voor maar €1,79 kan je dus al slagen. Thuis heb ik de nagellak al meerde keren gebruikt. Het is een goede nagelak, alleen het enige nadeel is dat deze nagellak er heel snel af gaat. Dat is het ene puntje van kritiek, maar als je van nail art houd, maak je er gewoon wat anders op dan.

Ook ben ik op zoek gegaan naar een foundation, en zag de foundation van essence in de kruitvat. Ik was gelijk overtuigd en heb het product gelijk in mijn winkelmandje gedaan. Wel eerdt even getest op mijn hand natuurlijk. Voor €1,99 is mijn missie geslaagd. Het is een goede foundation die ook echt dekkend is. Zelf heb ik nummer 03, en het bevalt me goed. Dus ben je opzoek naar een goede foundation? Dit is een aanrader. Niet duur en werkt prima.

Ook heb ik nog niet zo heel lang geleden een nieuwe telefoon gekocht. De samsung galaxy ace, een prima toestel. Heb er geen klachten over. Maar vond het net zo leuk dat er wel een hoesje omheen zat. Ook hierin ben ik geslaagd bij een zaak waar ze telefoon hoesjes verkopen. Het is een blauwe geworden, met een soort van diamantjes erin. Geen moment spijt gehad van de keuze. Het maakt het af! Een stuk leuker zo.

Liefs Daphne





2 opmerkingen: